Ijsselcupcompetitie Leden HSV Lemelerveld uitslagen 3 oktober

Zaterdag, 3 oktober 2015

Uitslag ijsselcup competitie 3 oktober

Totaal gewicht gevangen vis 3645 gr.

plaats                  naam                                      gewicht                punten                          totaal punten na aftrek slechtste wedstrijd

1.          G.J.  Manenschijn                                   681 gr.                  1.                                             22.
2.          G.     Scholing                                          652 gr.                   2.                                            43.
3.          R.     Zwakenberg                                   576 gr.                   3.                                             20.
4.          W.    Bouwhuis                                        463 gr.                   4.                                             26.
5.          G.J.  Scholing                                          449 gr.                   5.                                             19.
6.          W.    Ganseij                                             251 gr.                   6.                                            27.
7.          A.     Bergman                                          215 gr.                   7.                                             27.
8.          W.  van Driessen                                     208 gr.                   8.                                             51.
9.          G.     Veldkamp                                           84 gr.                   9.                                             49.
10.        H.     Scholing                                             43 gr.                   10.                                           22.
11.        G.     Harmsen  punt                                   23 gr.                   11.                                           31.
              A.     Bouwhuis  geen vis                                                        13.                                           55.
              B.     Platje          geen vis                                                        13.                                           38.
              H.     Bosch         geen vis                                                        13.                                           38.