Uitslagen Competitie wedstrijd 18 mei

Maandag, 18 mei 2015

Uitslagen competitie vaste stok vissen 2e wedstrijd  op 18 mei

Totaal gevangen vis 4647 gr.

plaats           naam                            gewicht                     punten                totaal punten.

1.               R.      Klein                          3310 gr.                   1.                                7.
2.               A.       Bergman                     465 gr.                   2.                               10.
3.               R.      Zwakenberg                368 gr.                   3.                               14.
4.               M.      Meijer                           124 gr.                   4.                               13.
5.               W.      Ganseij                        120 gr.                   5.                                6.
6.               G.J.    Scholing                        99 gr.                   6.                                9.
7.               G.J.    Manenschijn                 70 gr.                   7.                               14.
8.               B.       Platje                               62 gr.                   8.                               10.
9.               H.       Vrielink                           29 gr.                   9.                                20.
10.             G.       Harmsen punt          geen vis                  10.                              15.
                  W.       Bouwhuis        niet aanwezig                  11.                              15.
                  G.        Harmsen haven  niet aanwezig             11.                              21.