Kanaalcompetitie 2017

Maandag, 10 april 2017

Viswedstrijden seizoen 2017 Er worden 10 wedstrijden gevist, waarvan de 7 beste uitslagen meetellen voor het eindklassement. Prijzen worden uitgereikt op de algemene ledenvergadering. Deelname is gratis. Data viswedstrijden competitie 2017 (plaats onder voorbehoud) Maandag 01 mei tussen Hof van Salland en Hancate Maandag 08 mei tussen Hof van Salland en Hancate Maandag 15 mei tussen Heidepark en Slijkhuisbrug Maandag 22 mei tussen Heidepark en Slijkhuisbrug Maandag 29 mei tussen Heidepark en Kroonplein Woensdag 07 juni tussen Heidepark en Kroonplein Maandag 12 juni tussen stuw Nijverheidstraat en stuw Brok Maandag 19 juni tussen stuw Nijverheidstraat en stuw Brok Maandag 26 juli tussen stuw Hof van Salland en Hancate Woensdag 05 juli tussen stuw Hof van Salland en Hancate Er wordt gevist van 19.00 uur tot 21.00 uur. Een leefnet is verplicht, alle wedstrijden met vaste hengel.