Regelement voor eindstand IJsselvissen 2020

Dinsdag, 6 oktober 2020

Hallo, Doordat we dit jaar een veranderd systeem hebben qua punten en vakverdeling zullen we hier ook een methodiek moeten hanteren betreffende het opmaken van de eindstand. In het huidige wedstrijdreglement staat nog niet goed beschreven hoe de eindstand tot stand komt. Daarom hebben we als bestuur voor dit jaar het volgende besproken: De behaalde punten van de 6 beste wedstrijden tellen als eerst. Bij een gelijke stand telt het aantal keer dat er 40 punten zijn behaald. Mocht dit ook gelijk zijn dan telt het totaal gewicht van de 6 wedstrijden. Als er dan nog geen beslissing is telt het hoogst behaalde gewicht op 1 dag.