Kanaalcompetitie 1e wedstrijd 2017

Maandag 1 mei heeft de eerste wedstrijd van de Kanaalcompetitie plaats gevonden.
Eerste is geworden W.Ganseij met 1710gr. Tweede R.Klein met 404gr en derde H.
Vrielink met 200gr. Voor verdere uitslag zie uitslagen

Eerste Martin Meijer cup uitgereikt

Apr 2023

Tijdens de algemene ledenvergadering werd de eerste Martin Meijer cup beschikbaar gesteld door Autocentrum Lemelerveld uitgereikt aan algemeen kampioen Ronny Zwakenberg. Hij was tevens kampioen in de kanaal en ijsselcompetitie

Notulen Jaarvergadering

Mrt 2023

Bij deze nodigen we alle leden uit voor de jaarlijkse ledenvergadering op 23 maart 2023 in Cafe Restaurant Reimink Dorpsstraat 2 te Lemelerveld. Aanvang 20.00 uur. AGENDA 1.Opening voorzitter 2.Verslag secretaris 3.Verslag penningmeester 4.Verslag kascommisie en benoeming kascommisie 5. Pauze 6.Bestuursverkiezing aftredend en herkiesbaar A.Bergman. Tegenkandidaten kunnen zich melden tot 23 maart 7.Prijsuitreiking 2022 8.Vaststelling viswedstrijden 2023 9.Rondvraag 10.Sluitng

Jaarvergadering

Mrt 2023

Donderdag 23 maart is de jaarlijkse ledenvergadering om 20.00 uur bij zaal Reimink

R.Zwakenberg Kampioen IJsselcompetitie 2022

Okt 2022

R.Zwakenberg is de kampioen van de IJsselcompetitie 2022 met 234 punten.De tweede plek is voor W.Ganseij met 224 punten en de derde plaats is A.Westerkamp met eveneens 224 punten

IJsselcompetitie 2022 8e wedstrijd

Okt 2022

De 8e wedstrijd is gewonnen door W.Ganseij met een gewicht van 9660 gr. De tweede plaats was voor R.Zwakenberg met 5410gr en de derde plaats was voor H.Scholing 2190 gr. Voor verdere uitslag zie uitslagen

IJsselcompetitie 2022 7e wedstrijd

Okt 2022

De 7e wedstrijd is gewonnen door R.Zwakenberg met een gewicht van 25900 gr. Tweede was A.Westerkamp met een gewicht van 21680gr en de derde plaats was voor G.Scholing met 21100 gr.

IJsselcompetitie 2022 6e wedstrijd

Okt 2022

De 6e wedstriid is gewonnen door A.Westerkamp met een gewicht van 23110gr. Tweede was R.Zwakenberg met 21120gr en derde is W.Ganseij met 20640gr. Voor verder uitslag zie uitslagen

Roofvis dag Deventer