IJselcompetitie weer begonnen

Donderdag, 5 september 2024

Op de laatste zaterdag in augustus is de IJsselcompetitie weer begonnen. Er worden 8 wedstrijden gevist bij Zalk. Als men over de oude IJsselbrug bij Zwolle rijdt en vervolgens rechtsaf slaat en de IJSsel blijft volgen zal men op een gegeven moment het gemaal Antlia zien. Als men hier dan rechtaf gaat zal men bij een prachtige stukje natuur komen waar de wedstrijden worden gevist. Tijdens de eerste wedstrijd is er door de 9 vissers al ruim 42 kilo vis gevangen. Dit belooft nog wat voor de komende 7 weken.