Uitslagen Competitie wedstrijd 22 juni

Dinsdag, 23 juni 2015

Uitslag competitie wedstrijd vaste hengel op 22 juni.

Aantal deelnemers 10.

Totaal gewicht gevangen vis 2680 gr.

plaats               naam                              gewicht                         punten                 puntentotaal

1.       G.J. Manenschijn                          596 gr.                           1.                               28.
2.       R.    Klein                                        590 gr.                           2.                               34.
3.       A.    Bergman                                 582 gr.                           3.                               43.
4.       W.   Bouwhuis                                327 gr.                           4.                               56.
5.       R.    Zwakenberg                           301 gr.                           5.                               35.
6.       G.J. Scholing                                  155 gr.                           6.                               25.
7.       W.   Ganseij                                       65 gr.                           7.                               34.
8.       H.    Vrielink                                       51 gr.                           8.                               54.
9.       G.    Harmsen punt                           13 gr.                           9.                               46.
10.     M.   Meijer                   geen vis                                            10.                              58.
          B.    Platje                    niet aanwezig                                   11.                             46.
          G.   Harmsen haven  niet aanwezig                                   11.                             74.