Jeugdwedstrijden

Vrijdag, 23 juni 2017

Er is veel jeugd die weleens probeert om een vis te vangen. Om het nog spannender te maken organiseert Hsv Lemelerveld 3 jeugdwedstrijden voor de jeugd van 6 t/m 14 jaar. Natuurlijk mogen vaders,moeders en familie mee om een handje te helpen. De eerste wedstrijd is op zaterdag 1 Juli bij het Jagerspad {tegenover de Multimate} en deze begint om 14.30. Er wordt gevist met een vaste hengel,wanneer je geen vaste hengel hebt is dit geen probleem,want er zullen voldoende hengels aanwezig zijn Het eerste half uur zal er door leden van de visvereniging uitleg worden gegeven hoe je het beste en het makkelijkst een visje kan vangen. Na de uitleg zal er een wedstrijd gevist worden tot 16.30. Op zaterdag 8 en 15 juli zullen de andere wedstrijden gevist worden van 15.00 tot 16.30uur, Het aas en lokvoer zal door de visvereniging verzorgd worden en de deelname is gratis. Na afloop van de derde wedstrijd word er patat en ijs gegeten,waarna de prijsuitreiking zal zijn. Er is voor iedere deelnemer een prijs. Er is ook een prijs voor deelnemer die de grootste vis heeft gevangen. Het aanmelden kan op het volgende emailadres: rzwakenberg@gmail.com. Mochten je nog vragen hebben dan kun je deze ook op dit emailadres stellen.